Az előadás próbái egy hétköznapi, ha egy ősbemutatóra készülés lehet hétköznapi, ősbemutatóra készülésnek indultak. Régóta meg akarták csinálni. Mert olyan kérdésekkel dolgozik Borbély Szilárd, amik a társaság tagjait régóta foglalkoztatják. Ezek a miskolci fenegyerekek, akik tényleg szívből csinálnak színházat. Akik, azért választanak egy darabot, mert csak. Mert csak és kész! Aztán történt valami. Borbély Szilárd 2 hónapja tragikus hirtelenséggel elhunyt. A próbák folytatódtak, az előadás elkészült, mert csak. A darabnak nincsen rendezője, mert Harsányi Attila nem rendező, nem rendezett. Harsányi csak végig „pofázta” az előadásokat és ez lett belőle, mert csak – áll az előadás szinopszisában.
Nehéz bármit mondani az előadásról, mert ősbemutató, a darabról pedig talán elég Földes Györgyit idézni: „Sok vonásában ismerős história, Jézus-születéstörténet-verzió, amelyben ráadásul Apa és Fiú lényegi azonossága is benne foglaltatik, sőt, az előbbi eredeti láthatatlansága is érthetővé válik. Csakhogy itt valahogy végleg keserűvé lesznek a történések: a madonnát és kisfiát – biztos, ami biztos alapon – elhurcolják, a Halál Menetébe száműzik, s továbbra is él bennünk a kétely: ez a kegyetlen Isten nem létezik, csak a rá hivatkozó s belőle élő intézményesített gonoszság mutatja fel nekünk mindegyre a képét” – áll a Bakelit közleményében.
Az előadásban színpadra lép Lovas Rozi, Zayzon Zsolt és Fandl Ferenc. A koreográfus Gulyás Anna, a videót Szandtner Dániel készítette, dramaturg Dancsecs Ildikó.